Forum Sojuszu LEG X
Panowie w tym temacie proszę Was o spostrzeżenia,informacje i pomysły dotyczące ewentualnie naszej zbrojnej interwencji w wojnie Home vs Empire&WaR .
W kwestii wojny mamy podobne zdanie z Inquim ,że sojusz Legion X potrzebuje impulsu,który rozrusza nasze grono...dotyczy to wszystkich,bo juz nagminne staje sie urlopowanie i olewanie "obowiązków"graczy...rozumiemy,ze nie zawsze jest czas i ochota na grę,ale tu nie dzieje się zupełnie nic...My również czujemy się winni tej sytułacji dlatego podejmujemy takie a nie inne decyzje...
gołym okiem widac ,że ostatnio nic nie dzieje się w naszej "rodzince"a chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć ,że nie po to zakłada się sojusze żeby nic w nich nie robic!dlatego proszę Was o przemyslenie tematu i nawiazanie dialogu!!!potrzebuje Was sojusz wiec licze na pełną współprace...dla przypomnienia ewentualne poparcie sojuszu Home w wojnie wiąze się z już przyjętymi zasadami wojny czyli :
3. Preferowany system liczenia:
a) system procentowy
4. Warunki zakończenia wojny:
500%
5. Minimalny próg raportów liczących sie do wojny:
1%
6. Stosunek do RW z ACS:
a) Liczą się tylko walki, w których każdy agresor i każdy obrońca uczestniczą w wojnie.
szczegóły wojny mozecie przeczytac na:
http://board.ogame.pl/thread.php?threadid=615656
jeśli Home zgodzi się na nasze dołączenie do tej batalii licze na pełne poświecenie,pokażmy ,że jesteśmy zgranym sojuszem i ,ze mamy jaja pamietajcie ,że bohaterów rozlicza się po wygranych bitwach a nie po wykopanych dołkach
to chyba narazie wszystko narazie,czekam na Wasze pomysły...pozdro...Legionie
Offline
Minister Sprawiedliwości :]
no właśnie
jeżeli HoMe się zgodzi ^^
a jeżeli nie, to zaraz znajdę 'wroga awaryjnego' więc nie martwcie się - wojna z kimś będzie
Offline
z ostatniej chwili Home nie wyraziło zgody na dołączenie do wojny...chca powalczyc sami...Inqui szuka nam nowego przeciwnika...wstępnie sojusz Armada !!! sprawdzcie ich pod swoim kątem,jakie odległości i stopień zabunkrowania
Offline
Minister Sprawiedliwości :]
ci w moim pobliżu mają dużo WRek, więc pobije dziś rekord prędkości i w 13h zrobie 800 krążków ^^
mam ich trochę na początku 4 gali i Uriela Wangela w 3 gali między moją i Twoją kolonią Wespazjanie - ma tam moona o wielkości 4k km z haczykiem to kto ma wolną kolonie i GŚa? ^^
1. Tag i pełna nazwa sojuszu wypowiadającego wojnę i sojuszu, któremu wojna jest wypowiadana:
2. Tagi i pełna nazwa wszystkich sojuszy dołączających się w trakcie trwania wojny wraz z datą i stroną, po której sie opowiadają: [w przypadku braku takowych pole pozostanie puste]
3. Preferowany system liczenia: [jedna opcja do wyboru]
a) system procentowy
b) system jednostkowego liczenia strat (tzw. system Antaresa)
4. Warunki zakończenia wojny: [można wybrać jedną lub obie opcje, jednak w tym wypadku granicą końcową jest warunek, który zostanie spełniony jako pierwszy]
a) pewien próg, którego osiągniecie przez jedną ze stron jest równoznaczne z wygraniem i tym samym zakończeniem wojny;
Minimalny i maksymalny próg, który może stać się granicą końcowa wojny to od 100-10.000% (33kk - 3. 300kk strat)
b) data, do której prowadzone są działania wojenne. Po upływie wyznaczonego terminu należy podliczyć %(straty) uzyskany ze wszystkich zamieszczonych raportów wojennych i na tej podstawie wyłaniany jest zwycięzca.
Minimalny i maksymalny przedział czasowy, który może stać się granicą końcowa wojny to od 1-3 miesięcy.
5. Minimalny próg raportów liczących sie do wojny:
a) w przypadku systemu procentowego próg musi być liczbą całkowitą, nie mniejszą niż 1 i nie większą niż 50%
b) w przypadku systemu jednostkowego liczenia strat próg nie może być mniejszy niż 333k i większy niż 16.600kk strat.
6. Stosunek do RW z ACS: [jedna opcja do wyboru]
a) Liczą się tylko walki, w których każdy agresor i każdy obrońca uczestniczą w wojnie.
b) liczą się wszystkie walki, gdzie 50% + 1k wartości floty (tak agresora jak i obrońcy) należy do sojuszy będących w stanie wojny.
uzgodnijmy jak będzie wyglądało wypowiedzenie tej wojny
proszę o Wasze propozycje - jak ma wyglądać punkt 3, 4, 5 i 6
według mnie dobrze by było gdyby było to tak:
3 - procentowy
4 - 2 miesiące
5 - 2%
6 - a)
ale Damian chciał spróbować systemu Antaresa, więc też jestem skłonny się na to zgodzić, jeżeli też podzielicie jego zdanie
sprawdźcie ich naokoło siebie - na podglądzie gali, lub na mapie ogame - jeżeli mają duże bunkry, to może antares byłby dobry, ale pamiętajmy też o naszych własnych konserwach
Offline
może jednak zróbmy to po staremu
3 - procentowy
4 - 2 miesiące
5 - 1%
6 - a)
jedyna różnica między propozycją Inquiego to minimalny próg rw 1% ale to dla mnie nie ma znaczenia może być i 2%
co do tego"małego"moona to mamy przecież już graczy ze zdolnością budowy Gś,najwyżej zrobimy ściepe na takie maleństwo i zaplanujemy akcję znicz
pytanko do naszego MoD'a wojennego dotyczace jednego pkt.regulaminu:
a) w przypadku systemu procentowego próg musi być liczbą całkowitą, nie mniejszą niż 1 i nie większą niż 50%
czyli jak zrobie na kolesiu 80% to nie bedzie sie liczyło???
Offline
Minister Sprawiedliwości :]
chodzi o minimalny próg procentowy ^^
czyli jak wpiszesz 50% to liczą się tylko RW 50% i większe ;]
wypowiadając wojnę możesz określić minimalny próg dla RW między 1, a 50 %
chodzi o to, żeby np, ktoś se nie walną minimalnego progu na 300%
ja się jeszcze serialnie nad antaresem zastanawiam..., ale to może innym razem ;]
Offline
Minister Sprawiedliwości :]
pozwoliłem sobie zmienić nieco tytuł na bardziej aktualny ^^
Agresor Inquisitorius (X:XXX:X)
Krazownik : 7
Agresor Inquisitorius (X:XXX:X)
Krazownik : 138
L.myśliw. : 1846
C.mysliw. : 17
O.wojenny. : 400
Panc. : 1
Obrońca matrix55 (X:XXX:X)
D.transp. : 38
L.myśliw. : 1
C.mysliw. : 1
Krazownik : 1
O.wojenny. : 8
Sat.slon. : 8
Wyrz.rak : 1434
L.laser : 67
C.laser : 69
Gauss : 44
Jon : 5
Plazma : 5
M.powloka : 1
D.powloka : 1
Burn the Heretics!
Agresor Inquisitorius
Krazownik : 7 (-0)
Agresor Inquisitorius
Krazownik : 134 (-4)
L.myśliw. : 1450 (-396)
C.mysliw. : 16 (-1)
O.wojenny. : 400 (-0)
Panc. : 1 (-0)
Obrońca matrix55
Zniszczony
Agresor wygrał bitwę!
Przejął
372.920 metalu, 181.291 kryształu i 68.480 deuteru
Agresor stracił łącznie 1.702.000 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 6.747.000 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 567.300 metalu i 241.200 kryształu.
Szansa na powstanie księżyca wynosi 8.09% (5.11% agresora i 2.98% obroncy)
-------------------------------------------------------
Straty agresora(ów) wg obliczeń Antaresa: 1.702 k
Straty obrońcy(ów) wg obliczeń Antaresa: 2.719 k
Poniesione straty w wojnie:
Inquisitorius : Krazownik( -0 )
Inquisitorius : Krazownik( -4 ) L.myśliw.( -396 ) C.mysliw.( -1 ) O.wojenny.( -0 ) Panc.( -0 )
matrix55 : D.transp.( -38 ) L.myśliw.( -1 ) C.mysliw.( -1 ) Krazownik( -1 ) O.wojenny.( -8 ) Sat.slon.( -8 ) Wyrz.rak( -1434 ) L.laser( -67 ) C.laser( -69 ) Gauss( -44 ) Jon( -5 ) Plazma( -5 ) M.powloka( -1 ) D.powloka( -1 )
-- Created by 13thGhost's Ogame Tools (C&CR converter ver.1.01f) --
jak sie uda to pójdzie dobitka na sąsiednią planetę na jakieś 3%, ale nie gwarantuje ;]
a jednak
Agresor Inquisitorius (X:XXX:X)
M.transp. : 140
L.myśliw. : 1450
C.mysliw. : 16
Krazownik : 320
Panc. : 1
Agresor Inquisitorius (X:XXX:X)
So.szpieg. : 1
Obrońca matrix55 (X:XXX:X)
D.transp. : 38
C.mysliw. : 1
O.wojenny. : 8
Sat.slon. : 21
Wyrz.rak : 223
L.laser : 127
C.laser : 5
Jon : 10
Plazma : 4
Burn the Heretics!
Agresor Inquisitorius
M.transp. : 137 (-3)
L.myśliw. : 1414 (-36)
C.mysliw. : 15 (-1)
Krazownik : 318 (-2)
Panc. : 1 (-0)
Agresor Inquisitorius
So.szpieg. : 1 (-0)
Obrońca matrix55
Zniszczony
Agresor wygrał bitwę!
Przejął
438.356 metalu, 236.308 kryształu i 87.032 deuteru
Agresor stracił łącznie 220.000 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 2.208.000 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 226.200 metalu i 136.200 kryształu.
Szansa na powstanie księżyca wynosi 3.62% (0.66% agresora i 2.96% obroncy)
-------------------------------------------------------
Straty agresora(ów) wg obliczeń Antaresa: 220 k
Straty obrońcy(ów) wg obliczeń Antaresa: 1.354 k
Poniesione straty w wojnie:
Inquisitorius : M.transp.( -3 ) L.myśliw.( -36 ) C.mysliw.( -1 ) Krazownik( -2 ) Panc.( -0 )
Inquisitorius : So.szpieg.( -0 )
matrix55 : D.transp.( -38 ) C.mysliw.( -1 ) O.wojenny.( -8 ) Sat.slon.( -21 ) Wyrz.rak( -223 ) L.laser( -127 ) C.laser( -5 ) Jon( -10 ) Plazma( -4 )
-- Created by 13thGhost's Ogame Tools (C&CR converter ver.1.01f) --
złomik zebrany w całości
Offline
nawet niewiesz jak moje oko cieszą te rw,w końcu wracają stare dobre czasy !!! gratki ataków i pierwszych %...
dziś wróciłem z pracy więc moze i ja coś złapie jak tylko mój f/s wróci...jeżeli ktoś będzie na Was leciał pamietajcie o GG bo to najszybsza droga komunikacji...zawsze można coś podstawić...osoby które maja moony i teleportery proponuje zastawić małe pułapeczki w miare swoich mozliwości,zawsze jest cień szansy na darmową dostawe...do boju Legionie!!!
Offline
Uczony
te Spazmian:D nie podniecaj sie tak bo zas ci fikcyjnie flote tyrna:P a ja sobie poluje na kogos:D... juz niedlugo bedzie pulapeczka:D
Offline
Minister Sprawiedliwości :]
byle nie na Ciebie/z Tobą w roli zwierzyny
Offline
Uczony
nie no mysle ze nie... no chyba ze moja pikna wpadnie niespodziewanie do mnie
Offline
no Inqui miałeś wkleić nasz nocny wypad i co?poszedłeś odespać nocke nygusie a biedny Wespi musi się dziecmi zajmować
ale wszystko ma swoje dobre strony...
Agresor Wespazjan OFF (X:XXX:X)
Typ So.szpieg.
Il. 1
Agresor Wespazjan OFF (X:XXX:X)
Typ So.szpieg.
Il. 1
Agresor Wespazjan OFF (X:XXX:X)
Typ Krazownik
Il. 400
Agresor Wespazjan OFF (X:XXX:X)
Typ So.szpieg.
Il. 1
Obrońca Cobra (X:XXX:X)
Typ L.myśliw. Recykler L.laser Jon M.powloka
Il. 1667 1 34 8 1
Po bitwie....
Agresor Wespazjan OFF
Zniszczony
Agresor Wespazjan OFF
Zniszczony
Agresor Wespazjan OFF
Typ Krazownik
Il. 400
Agresor Wespazjan OFF
Zniszczony
Obrońca Cobra
Zniszczony
Agresor wygrał bitwę!
Przejął
59.740 metalu, 30.475 kryształu i 6.119 deuteru
Agresor stracił łącznie 3.000 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 6.836.000 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 1.503.300 metalu i 502.800 kryształu.
Szansa na powstanie księżyca wynosi 20.06% (0.01% agresora i 20.05% obroncy)[/CENTER]
-------------------------------------------------------
Straty agresora(ów) wg obliczeń Antaresa: 3 k
Straty obrońcy(ów) wg obliczeń Antaresa: 6.730 k
Bitwe wygrywaja agresorzy stosunkiem strat -93 k : 6.730 k
(procent doliczony na korzysc sojuszu agresorów)
******************************************
Poniesione straty w wojnie:
LegX : 20.06 %
ARMADA : 0 %[CENTER]
-- Created by 13thGhost's Ogame Tools (C&CR converter ver.1.01f) --
jak pozbierają recki to wkleje to na główne............................................................................................AVE
Offline
Minister Sprawiedliwości :]
czemu nie wkleiłeś raportu z naszej nocnej imprezki? ^^
to wklejam ja
Agresor Wespazjan OFF (X:XXX:X)
L.myśliw. : 8000
C.mysliw. : 1270
Krazownik : 1112
O.wojenny. : 1296
Bombowiec : 108
Niszcz. : 106
Panc. : 308
Agresor Inquisitorius (X:XXX:X)
L.myśliw. : 2076
C.mysliw. : 15
Krazownik : 900
O.wojenny. : 400
Panc. : 1
Obrońca Uriel Wangel (X:XXX:X)
Sat.slon. : 4947
Wyrz.rak : 14700
L.laser : 2000
C.laser : 100
Gauss : 70
Jon : 100
Plazma : 25
M.powloka : 1
D.powloka : 1
Po bitwie....
Agresor Wespazjan OFF
L.myśliw. : 5286
C.mysliw. : 1218
Krazownik : 1096
O.wojenny. : 1286
Bombowiec : 108
Niszcz. : 106
Panc. : 306
Agresor Inquisitorius
L.myśliw. : 1375
C.mysliw. : 15
Krazownik : 881
O.wojenny. : 400
Panc. : 1
Obrońca Uriel Wangel
Zniszczony
Agresor wygrał bitwę!
Przejął
876.760 metalu, 419.661 kryształu i 189.563 deuteru
Agresor stracił łącznie 15.865.000 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 49.964.000 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 3.530.100 metalu i 4.197.600 kryształu.
Szansa na powstanie księżyca wynosi 77.28% (47.6% agresora i 29.68% obroncy)
-------------------------------------------------------
Straty agresora(ów) wg obliczeń Antaresa: 15.865 k - 7.732k [zebrany złom] - 1.486k [przejęte na planecie] = 6.647k
Straty obrońcy(ów) wg obliczeń Antaresa: 21.915 k
-- Created by 13thGhost's Ogame Tools (C&CR converter ver.1.01f) --
04-27 04:33:52 Flota Zbiórka szczątków z pola zniszczeń
400 Recyklerów ma całkowitą ładowność równą 8.000.000. Na polu zniszczeń znajduje się 3.530.100 jednostek metalu i 4.201.800 jednostek kryształu. Flota odzyskała 3.530.100 jednostek metalu i 4.201.800 jednostek kryształu.
czasami żałuję, że obrona nie zamienia się na debris
Offline